onsdag 5 februari 2014

Elakt




Ibland kan det roa mig att spela de älskade djuren ett mindre spratt. Jag menar fotograferar man en grupp på tio personer är ju alltid någon missnöjd med egna utseendet. Den läxan har jag lärt mig tidigt i min fotografiska karriär. Även de otroligt vackra knölsvanarna kan på samma sätt missgynnas. Med enda skillnaden att jag här bara hade detta enda exemplar framför linsen.






Men flyger man rakt mot och har ett förhållandevist litet huvud vs kropp. Då kommer bilder likt denna ut säkert som posten. Kanske jag inte kunnat sälja den men här på bloggen får den sin chans.

6 kommentarer:

  1. Haha ja det var ingen smickrande bild för stackars svanen :)

    SvaraRadera
  2. Såg litt sint ut:))heheh..men du verden..riktig en kunstplakat♥Lucky!!

    SvaraRadera
  3. Haha, jag tänkte att vad har knölsvanen med den här bilden att göra, så tryckte jag på bilden :))

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar bild,ett 400:a kan ställa till med mycket med ett utseende.

    SvaraRadera
  5. Hej Klas
    Häftigt fotat :) tycker bilden säger en hel del :) Fin!
    Idag hade jag mitt första möte med årets första Uggla :)

    SvaraRadera
  6. Hej Klas
    Häftigt fotat :) tycker bilden säger en hel del :) Fin!
    Idag hade jag mitt första möte med årets första Uggla :)

    SvaraRadera