onsdag 18 september 2013

Dristighetens moder


Djärvast av dem alla var denna gång en hind. Mitt gömsle måste fungerat riktigt bra för här är hon fotograferad på kanske tjugo meters håll. Hon ser cool ut på bilden . Men, men. Min kamera låter tyvärr en del och varje gång jag tryckte av ryckte djuret till, som från en elstöt. Fascinerande, faktiskt. Till slut drog hon. Bilden är bara kompositionellt beskuren.
Idag gäller fågel. Ska åter ta ett nappatag med denna lynniga sjö som är Tåkern.
På tal om ingenting. Någon mer än jag som såg Real-matchen i Champions igår? Skrämmande effektiva "spanjorer", må jag säga.

3 kommentarer:

  1. Hej och God morgon. Läcker bild på hinden. Lycka till vid Tåkern och själv ska jag nu ge mig ut på havet till Furön för att spana fågel i Kalmarsund.//Urban

    SvaraRadera
  2. Jag har skrivit många gånger att jag älskar dina bilder...
    så jag skriver det igen jag älskar den! :)
    Fantastisk komposition och vilken känsla!
    Ha en fin dag
    Halina

    SvaraRadera