torsdag 29 september 2016

Likt boxarna




Mesar är allt annat än - mesar.
Jag tror ni förstår vad som avses. Likt boxare tuffa, orädda, frimodiga. Det var så jag menade. Som när boxare stirrar ner opponenten inför matchen. Den här killen verkar inte sakna talanger på något av de nämnda områdena.Här spänner han blicken, över min axel, mot min darrande fotograferande kollega, medan jag ohejdat kunde rikta och sikta. Livet är orättvist, inte sant?

Bilden från hemmasjön. Där finns just nu gott om skäggisar, har inte sett något liknande tidigare. Och det är en populär sysselsättning att fotografera dem. Var så säkra.


1 kommentar:

  1. Hemmaplan är bäst! Skönt å slippa åka miltals för å få bilder på dem...!
    De är för härliga och ibland svåra men jag hade tur och de var på rätt humör en dag!

    Steffe

    SvaraRadera