torsdag 22 september 2016

Nitlott le grande...





Ungefär så här djuraktigt hade jag hoppats på. Men inget hände. Absolut ingenting. Ledsen att jag lurade ut dig, Ingemar. Men jag tyckte vi hade kul ändå.

Bäst att börja från början. Här hade jag skrutit - med viss rätt, måste tillstås - hur bra fotomöjligheter detta område alltid ger. Vi placerade oss på ett ställe som dittills varit exceptionellt givande. Varje gång. Men idag så...

Bilden ovan togs för ett par kvällar sen. Mörkret föll snabbt och det började dessutom regna. Jag fick skruva upp inställningarna så mycket jag vågade och ISO 17000 blev nytt personligt rekord i den grenen.

1 kommentar:

  1. Kände inte att jag blev lurad, tvärtom generöst att du vill visa mig ett av dina ställen.
    Det blev en fin kväll ändå med både tranor, häger, kråkor och en fantastisk solnedgång.
    Tack Klas.

    SvaraRadera