måndag 30 juli 2012

På lunchrasten...



-Ska vi äta på McDonalds?
-Nja, jag vet inte. Där jobbar bara nyburgare!

-Fniss! Skämt åsido, Ibland får man tillbaka bilder som överraskar. Den här förknippade jag från allra första början med en till fågelskrud förklädd äldre duo med händerna på ryggen, som mitt i arbetsdagen på strandpromenaden vid konferenshotellet pratade på om vardagslivet. Inte för att jag har erfarenheter av sådant arbete.  Inget samtalsämne som berör mig, heller. Så allt är bara produkt av min fantasi, eller kanske det blivit för mycket TV sista dagarna ?



3 kommentarer:

  1. Den va kul!Var ute en runda ikväll och såg lite älg bl a men på lite långt håll....

    SvaraRadera
  2. hahahaha! Så roligt att komma hit, blir jag genast på bättre humör :)
    TACK!
    En underbar och rolig bild.
    Ja, till den kan man hitta mycket...
    Hälsningar från kall blöt kust
    Halina

    SvaraRadera
  3. - Den var riktigt rolig. Ser verkligen ut som ett gammalt par på konversationspromenad !
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera