
Jag kan inte påminna mig om att ha tidigare visat upp solnedgångar, så här kommer den första och det lär dröja till nästa. När ni själva övar på detta titta
inte in i sökaren när objektivet sveper förbi solen. Det gjorde jag. Läxan lärd.
Under säsongen som gått har fåglar fotograferats på alla lediga dagar och jag känner mig mycket nöjd med detta lärlingsår. Nu när landskapet töms på flyttfåglar avser jag att för nästa vår-höstperiod i bloggen visa upp mer fågel. Det är helt enkelt kul att fotografera fåglar!