lördag 14 november 2015

Grå Makt!



-Vaaa...?


Något fel med grått?! Grått är diskretionens charm. Grå är oxå de excellenser som i stort och litet styr normer i vårt liv. Grå är ingen färg men samtidigt alla färger blandade. Så kom inte och säg att jag är ful och att jag först nästa sommar blir vacker i vitt! Det köper jag inte!!





....Kanske även fotografen något instämmer i svanungens klagosång. Här finns alla schatteringar av grått och det är som alla vet vad passar ljuskänslig materia som sensorn bäst. Så personligen tycker jag inte jag förtjänar den där kallt avvisande blicken, svanjuvenil där!

2 kommentarer:

  1. Visst är det en avvisande blick där men ta det inte så hårt ,dom vill nog vara med på bild ,trevlig fortsättning på helgen ,Nette

    SvaraRadera
  2. Vacker bild! Jag tycker ungarna är så fina i sin gråa dräkt!

    SvaraRadera